Contabilitate Azets
 
 
 

Contabilitate

În România avem o echipă calificată și experimentată de contabili, specialiști care au căpătat o vastă experientă în domeniu în urma colaborării cu o gamă largă de companii. 

Vrei să faci parte din echipă?

 

În Sibiu, Alba-Iulia și Brașov avem echipe de consultanti care îi ajută pe clientii Azets cu o serie de sarcini contabile

  • Oferim servicii de contabilitate de înaltă calitate
  • Asistăm la contabilitatea zilnică, inclusiv în domenii importante
  • Oferim servicii adaptate cerintelor și evolutiilor constante ale pietei
  • Îmbinăm experienta noastră cu datele clientilor pentru a le oferi cele mai bune servicii
  • Le oferim clientilor noștri timp pentru a se putea concentra asupra afacerii de bază
  • Oferim servicii outsourcing cât mai eficiente și sigure

Contabili cu experientă în România

Angajatii Azets România lucrează cot la cot cu colegii din tările nordice pentru a oferi servicii de contabilitate în Norvegia, Suedia, Danemarca și Finlanda. Angajatii noștri au competente solide, sunt la curent cu ultimele noutăti din domeniu, atât în ceea ce privește tehnologia cât și legislatia fiscală, fiind capabili să acopere toate activitătile financiar-contabile ale clientilor Azets.

Avem experientă, oferim sfaturi strategice, livrăm serviciile la timp de fiecare dată! Cu procesele de afaceri și managementul financiar în mâinile expertilor noștri, clientii Azets se vor putea concentra mai mult pe dezvoltarea afacerii lor de bază.

Contabilitate Azets
Contabilitate Azets

Ești proaspăt absolvent sau contabil de meserie și vrei să lucrezi la Azets? Iată ce aptitudini și cerinte sunt necesare:

  • Abilitatea de a urma valorile de bază în Azets
  • Competente analitice puternice
  • Absolvent de studii universitare (Contabilitate, Studii Economice)
  • Abilităti operare PC
  • Abilităti bune de limba engleză, oral și scris

Aplică aici

Pentru a lucra la Azets trebuie să te identifici cu valorile noastre fundamentale:

angajat dedicat
Dedicat
angajat precis
Precis
Angajat responsabil
Responsabil
Angajat Azets
Cu un pas înainte

La Azets oferim șanse reale de dezvoltare. Vei putea progresa într-un mediu dinamic și modern, alături de colegi care îmbină entuziasmul cu tehnicile de lucru avansate.

 

Suntem prezenti pe piata din România din anul 2008. În aproape 10 ani de activitate, ne-am extins în patru orașe: Sibiu, Alba-Iulia, Timișoara și Brașov. 

De-a lungul anilor ne-am străduit să creăm un mediu de lucru plăcut pentru a le oferi angajatilor șansa de a se dezvolta atât pe plan profesional, cât și pe plan personal.

 

Te identifici cu valorile noastre fundamentale: dedicat, precis, responsabil, cu un pas înainte? Îti dorești să lucrezi într-o companie aflată în continuă dezvoltare, alături de o echipă tânără, responsabilă și ambitioasă?

În cazul acesta, te invităm să aplici pentru pentru unul dintre posturile disponibile de consultant contabilitate (junior-mid level).