Despre Azets

Un nume nou, dar cu o istorie bogată, compania este prezentă în România de 10 ani. 

10 ani în românia 

 

Azets Insight este lider în furnizarea de tehnologie și servicii outsourcing în Accounting și Payroll în regiunea nordică a Europei, cu aproape 3.000 de angajați competenți și dedicați. Ca parte a strategiei de a oferi un cost eficient și servicii de procesare specializate, un Shared Service Center a fost înființat si în România. Inovația este modul de a rămâne partenerul preferat în domeniul nostru!

Azets oferă servicii de contabilitate de înaltă calitate. În România avem o echipă calificată și experimentată de contabili, specialiști care au căpătat o vastă experiență în domeniu în urma colaborării cu o gamă largă de companii. 

Oferim o gamă completă de servicii de salarizare pentru clienți atât de talie mică, cât și de talie mare. Consultanții noștri pot gestiona orice tip de proces în aria de salarizare, astfel încât Azets să rămână principalul furnizor de servicii de salarizare în regiunea nordică a Europei.

În Azets România funcționează și departamentul de Validare. Angajații lucrează cu validarea de informații transmise de la centrele de scanare din țările nordice, precum și cu alte operațiuni de zi cu zi legate de aceste activități. 

Istoria Azets

Istoria Azets

Cunoscuți anterior ca Visma Services, la finalul anului 2016 am devenit Azets - ca rezultat al vânzării diviziei BPO - iar în momentul de față facem parte din CogitalGroup. Axat pe servicii de outsourcing și consultanță, CogitalGroup, susținut de HGCapital, este format din compania Azets în Țările Nordice și companiile Blick Rothenberg și Baldwins în Marea Britanie.

CogitalGroup oferă servicii de outsourcing, contabilitate, payroll, fiscalitate și alte servicii de consultanță financiară către un număr foarte mare de companii din Europa. Obiectivul său este să marcheze o prezentă nouă pe piața serviciilor de consultanță. Strategia grupului este să creeze un nou mod de consultanță pentru afaceri, bazat pe inovații excepționale și servicii orientate către client.

 

Cine suntem?

În Azets, știm totul despre provocările și responsabilitatea derulării unei afaceri. Venim cu un bagaj consistent de experiență, cunoștințe și soluții pentru a le oferi clienților noștri posibilitatea de a lua decizii profitabile și înțelepte.

Credem cu tărie că tehnologia este o forță motrice în industria de outsourcing și că soluțiile inteligente joacă un rol important în procesul nostru de a ne ajuta clienții să prospere. Acesta este motivul pentru care investim considerabil în dezvoltarea noilor tehnologii și a soluțiilor de ultimă generație.

Fiind o companie nordică, ne caracterizează un stil de management nordic. Acest lucru înseamnă că ne tratăm angajații și clienții cu respect, construim relații bazate pe încredere și loialitate și punem munca în echipă în fața performanțelor personale. Angajații noștri sunt devotați și aduc un plus de valoare organizației.

 

 

Azets România

Unde ne găsești ?

În România, compania Azets este prezentă în patru orașe, 800 de angajați lucrând în departamentele de Validare, Contabilitate, Payroll, IT și R&D.

Sediul principal este la Sibiu, trei puncte de lucru funcționează în Alba Iulia, iar alte două în Timișoara și Brașov.

La nivel internațional, Azets este prezentă în Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda și România.

Cu un portofoliu de peste 20.000 de clienți, Azets este cel mai important furnizor de tehnologie și servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice.

Cum ne ajutăm clienții să prospere?

  • Folosim tehnologie adaptată pentru a transforma datele în statistici, simplificăm și gestionăm operațiunile de contabilitate, salarizare, resurse umane și financiare.
  • Combinăm experiența cu soluții digitale de top. 
  • Cu instrumente inteligente și sfaturi valoroase, le permitem clienților noștri să ia decizii mai bune și mai profitabile.

 

Azets în țările nordice și în România

  • Peste 80 de birouri în țările nordice
  • Patru locații în România
  • Peste 22.000 de clienți
  • Peste 3.200 de angajați
  • Venituri de 2,6 miliarde NOK

 Vision

We make sure you prosper      

 Mission

We simplify and support businesses in their growth

  Values

Success for our people

Angajații sunt în centrul preocupărilor noastre și îi vom pune întotdeauna pe primul loc. Acționăm cu integritate, ne tratăm cu respect și ne susținem reciproc pentru ca fiecare dintre noi să își poată atinge potențialul maxim, având acces la numeroase oportunități de dezvoltare.

Success for our clients

Oferim servicii de înaltă calitate clienților noștri pentru a-și desfășura activitatea în mod eficient și pentru a fi permanent în avantaj față de competitori. Vom continua să inovăm pentru ei și să ne asigurăm că sunt mereu cu un pas înainte.

Success for our business

Dezvoltăm o afacere performantă pe termen lung și suntem determinați să fim leaderi de piață în domeniul în care activăm, întotdeauna în fața competitorilor noștri.

 
 

Azets vision, mission and values

Dorești să afli mai multe detalii despre Azets România?  

Sună la 0040-369-454-980 sau trimite-ne un mesaj completând formularul de mai jos. Specialiștii noștri din departamentul de Resurse Umane vor reveni în cel mai scurt timp posibil cu un răspuns.

Da, sunt de acord ca Azets să îmi prelucreze datele personale în scopul contactării și selectării mele pentru un loc de muncă în cadrul companiei și să păstreze datele 12 luni. Sunt conștient de existența dreptului de a-mi retrage consimțământul în orice moment. Confirm exactitatea și corectitudinea datelor furnizate. Bifând această căsuță confirm faptul că am citit și accept Politica de confidentialitate.

Despre Azets Romania