Diabetes 24/7 Charity Challenge

Blog | Azets România | Azets4Kids | Azets Life | 26/04/2021

de Irina Sterpu

 

În cadrul companiei am organizat o campanie intitulată “Diabetes 24/7 Charity Challenge”. Scopul campaniei a fost susținerea copiilor care luptă zilnic cu diabetul zaharat de tip 1. Aceasta este o afecțiune care necesită monitorizare și atenție 24 de ore, timp de 7 zile pe săptămână. 

Pentru a atrage atenția cu privire la impactul pe care îl are boala, angajații Azets, de pretutindeni, pe 24 aprilie, în semn de solidaritate au realizat diverse activități care au implicat fie numărul 24, fie cifra 7. De asemenea, au avut și posibilitatea să doneze către centru de cercetare a diabetului ”JDRF”. 

Dacă doriți să contribuiți cu o donație pentru această cauză, puteți accesa următorul link: https://www.justgiving.com/fundraising/azets-24-7. 

Ce activități au realizat colegii noștri în această zi, aflați în rândurile de mai jos:

Amalia Vrăjescu

„Am decis să mă alătur acestei campanii și să citesc 24 de pagini, să râd cu fetițele mele timp de 24 de minute, să urcăm 24 de trepte și să ne bucurăm de natură făcând o plimbare de 24 de minute. Împreună putem reuși să mutăm munții din loc! ”

 

Alexandra Grovu

„Am copt 24 de brioșe cu 2 rețete diferite. 11 copii s-au bucurat de ele, în timp ce au alergat și s-au jucat de "n" ori câte 24 de minute la soare.”

  


Steliana Paloși

„Împreună cu băiețelul meu am ales să facem biscuiți fără zahăr cu ovăz, banane, făină de migdale, stafide și nuci. Rețeta este foarte sănătoasă și foarte bună.”

 

Luciana Popiștiu

„Mă alătur campaniei “Diabetes 24/7 Charity Challenge” grădinărind. 24 de plante și flori vor zâmbi soarelui din balconul și grădina mea.”

 

Dan Gavrilă

”Pentru această cauză am ales o alergare ușoară, de 24 km, în timpul careia am încercat să dozez efortul pentru a obține numărul 24 în mai multe summary-uri. ”

    

 

Campaniei s-au alăturat și colegele Diana Boian și Raluca Timar. 

Diana a ales, la fel, să alerge și să facă un set de exerciții timp de 24 de minute, iar Raluca să urce 24 de scări: Mă alătur campaniei "Diabetes 24/7 Charity Challenge" urcând 24 de trepte la Muzeul Astra”.

                   

 

Iată și câteva poze primite din partea colegilor care fac parte din echipa Payroll Norvegia 6.

Mulțumim tuturor colegilor pentru timpul acordat și implicarea în campanie. Fiecare activitate realizată a fost bine-venită și apreciată!

 

 

despre Irina Sterpu

Marketing Specialist Azets România