top banner image

Alina Burja: „Am găsit în Alba personal calificat”

În februarie 2015, Alba Iulia devenea al doilea oraș din România în care se extindea Azets, lider în servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice. Ultimii ani au fost benefici pentru compania cu sediul principal la Sibiu, care grație stilului inovator de lucru și implicării constante în îmbunătățirea condițiilor pentru angajați, a devenit cea mai mare firmă de profil din zonă.
 

Dacă la început proiectul din Alba Iulia pornea la drum cu doar 7 oameni, în prezent 140 de angajati lucrează la cele două sedii din oraș. Numărul angajatilor va continua să crească, asigură Alina Burja, managing director Azets România, care preconizează o cifră de 200 de salariati pe viitor.

Două sedii în Alba Iulia

Angajaii Azets din Alba Iulia, coordonati de Ana Achim, sunt repartizati în două sedii din oraș. Primul, în care Azets a început activitatea în februarie 2015, se află în Piata Iuliu Maniu, mai exact în fosta clădire Romarta, care a fost amenajată și recompartimentată conform cerintelor impuse de activitatea de contabilitate care se desfășoară aici.

„Am început în fostul sediu Romarta, schimbând destinatia unui magazin cu renume într-un spatiu de birouri, sală de ședinte și sală de mese. Initial, am deschis acest punct de lucru cu intentia de a avea între 80 și 100 de angajati, însă între timp lucrurile au mers bine și ne-am extins”, spune Alina Burja, managing director Azets.

Pentru că targetul în Alba Iulia este de 200 de angajati, compania a deschis un nou birou, pe Bulevardul Ferdinand nr. 71.

„Am găsit în Alba personal calificat, care s-a adaptat destul de ușor nevoilor noastre, astfel că ne-a fost mai ușor să ne extindem. Cam 70% din personal a fost recrutat din rândul absolventilor Universitătii 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, noi având o colaborare foarte bună cu această institutie de învătământ”, mai completează Alina Burja.

 

Oportunităti pentru o carieră de succes

Prezentă pe piața din România din anul 2008, compania s-a dezvoltat în mod deosebit în ultimii ani, crescând de la 32 de angajati la aproximativ 640, cei mai multi dintre ei desfășurându-și activitatea la Sibiu. Pe lângă sediul sediul principal din Sibiu și cele două birouri din Alba Iulia, Azets a mai deschis două puncte de lucru, în acest an, la Timișoara și Brașov.

Compania investește în mod constant în angajati, oferind șanse reale de dezvoltare

Firma are și programe de internship, atât în timpul anului școlar, cât și pe perioada vacantelor. Important de mentionat, spun reprezentantii Aztes, este că salariatii lor au parte de evaluări permanente și o serie de beneficii extra-salariale, precum asigurări private de sănătate, de pensie, delegatii în tările nordice, abonamente la săli de sport sau la meciuri de baschet și handbal. Și tot pentru angajati se organizează team-buildinguri, ieșiri pe echipe, dar și petreceri de Crăciun, de 8 Martie și Summer Party.

Pentru angajati, Azets reprezintă un mediu stabil de lucru și mai ales o oportunitate de dezvoltare. Silviu Necula a ales compania cu doar o lună în urmă și se bucură de decizia luată.

„Am ales Azets pentru că mi s-a părut o oportunitate bună de a-mi dezvolta calitătile profesionale. După o lună petrecută aici, am ajuns să spun că așteptările mele au fost depășite. Am reușit să mă integrez rapid în colectiv și să mă obișnuiesc cu atributiile postului”, declară Silviu.

Andreea Popa s-a alăturat companiei după două luni de la deschiderea primului sediu din Alba Iulia. După șapte luni a fost promovată, ajungând să-și conducă propria echipă de Validare. Acum, spune că pentru ea Azets înseamnă respect și dezvoltare.

„Mă bucur să spun că m-am dezvoltat foarte mult în cadrul acestei companii. Am avut ocazia să învăt multe lucruri noi și, de asemenea, am reușit să îmi îmbunătătesc engleza. Cea mai mare provocare de care am avut parte  a venit la șapte luni de la angajare, când mi s-a propus să fiu Team Leader. Dar lucrurile au decurs bine, am avut parte de colegi foarte buni care m-au ajutat atât cu sfaturi, cât și cu rezolvarea task-urilor zilnicce. Suntem o echipă tânără, deschisă, bazată pe respect”, spune Andreea.

Implicarea Azets în viata comunitătii albaiuliene

Prezenta companiei în Alba Iulia nu s-a rezumat doar la recrutarea de noi angajati, ci și la implicarea în viata comunitătii. Numai în ultimul an Azets a participat, ca sponsor, la numeroase proiecte universitare, culturale și sportive din oraș. În luna septembrie, firma a fost sponsorul principal al celei de-a cincea editii a Alba Iulia Music & Film Festival.

„Azets este o companie în continuă dezvoltare, iar această dezvoltare nu se rezumă doar la creșterea numărului de angajati ci și la apropierea noastră de comunitate. Dorim să creștem împreună și ne bucurăm că putem fi părtașii unor astfel de evenimente, care apropie oamenii de cultură”, spune Alina Burja.

Azets a sprijinit anul acesta și „Alba Iulia City Race”. Compania a fost prezentă în Cetatea Alba Carolina cu un Info Point, iar de la linia de start mai multi angajati au pornit în pas alergător, cot la cot cu restul participantilor. Iar Azets promite că proiectele dedicate comunitătii albaiuliene nu se vor opri aici.

O companie nouă, dar cu un istoric bogat

Cunoscută anterior ca Visma Services România, firma Azets face parte în momentul de fată din CogitalGroup. Axat pe servicii de outsourcing și consultantă, CogitalGroup este format din compania Azets în tările nordice și companiile Blick Rothenberg și Baldwins în Marea Britanie. Fiind o companie nordică, Azets este caracterizată de un stil de management nordic. Acest lucru înseamnă că angajatii și clientii sunt tratati cu respect, relatiile sunt bazate pe încredere și loialitate, iar munca în echipă va triumfa în fata perfomantelor individuale.

Articol publicat în Ziarul Unirea.